my beLOVEd follower

Monday, December 28, 2009

sadis2.

Salam.aii u guyz..lately byk brite2 sedihkan. I think all of u mzty da tw brite pasal 10 maut naek bas 2 kn?Semlm aku bace paper brite mgu..bergenang ouh airmate!sedih woo..can u imagine if one or maybe more..of ur famly dead in that way?i mean becoz of bus accident?sedihkan..kte arap dpt jmpe org tsayang..jap agi dye pergi dulu..isk3~ y wat aku sebak gler 2 pasal 2 beradik sharifah 2.sorg lagi 2 xsempat tw result PMRpn taw..n y parent dye due2 meninggal 2..rase nk meleleh airmate nih.dekat brite anak dye mmg tegas gler ckp akan saman pihak y bertanggungjawab.yela kan..pemandu bas responsible on all his passenger.ni alas an ye terlelap padahal baru je tukar pemandu lepas berhenti kt rnr. bende kalau da nak jd..nk wat cnekan..tp seyez mmg sadis..
Ade lagi 1 brite ni pasal baby y djumpai dlm sungai kt Jeli..mule2 dye ingt bangkai ayam..rupenyer baby!!da ckup sifatnyer..cume kepalanyer hancuss..ya Allah..siapalah tergamak wat cm2?ade orang susa nak dapat anak..berharap sangat nak anak..ni..bayi dibuang2..ikot aty jaat aku..mzty ank haram 2.haish~ maken takot aku ngn dunia nih..rase macam semua bende da xselamat.kte g mne2..ade je kecelakaan.byk2la berdoa semoga terhindar dari ape2 y xelok..

ya Allah ya Tuhanku..panjangkanla umur keluargaku..selamatkanla mereka dari apa2 kesusahan n perkara y x dingini..biarlah mereka sempat melihat aku berjaya dalam hidup n buat mereka sentiasa bahagia..i love my famly soo much! Ya Allah ya Tuhanku..ampunkanla dosa hambamu y hina ini..aku takot sangat dengan keadaan sekelilingku..Kau berikanlah aku petunjuk n bawalah aku ke jalan y Kau redhai ya Allah…AMIN.
(ku menangis bile menaep ni T_T)

12 juta orang sayang aku:

Anonymous said...

takut rase akak nk naik bas mlm ni.

yg baby tu kesian..xpatut labelkan anak haram..baby tu xsalah..parents dia slh.baby tu xbersalah kan..kesian..

misz benida said...

smlm nek bus xmmpu nk lelap mata...bus bwak laju jgk...aduuuii..dh la aku xkawen ag nih.

Afifee said...

AMIN...
Semoga kita sama2 dilinidungi.. InsyaAllah... ;)
Selamat belajar semula (eh! tetiba plak ;P)

cik beLLanan said...

kak amy: doa jela banyak2 ye kak..aah..bayi 2 xd dosepn ag..dyepn xminta dibuang cm2..kesian sgt tw..

cik beLLanan said...

mida: tw xpe.dulu naek bas g lumutpn dye bawak laju tw..akupn xkawen ag uii..;p

cik beLLanan said...

afifee: amin3.hehee..btol la..da ary senin..kne blaja semula..;)

Unknown said...

takmo nanges nanges :)

AJ said...

adushh,susahnya nak baca...font ngan background tak match rasanya...hanyalah pendapat peribadi

http://eyriqazz.blogspot.com/

cik beLLanan said...

cik epal: da xnanesh da..;)

cik beLLanan said...

cik epal: da xnanesh da..;)

cik beLLanan said...

eyriqazz: yeke?ingt da ok..thanx gtw ye..akan dperbaiki..;)

Unknown said...

suka doa tu :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails