my beLOVEd follower

Saturday, February 13, 2010

gomenasai

hye guys.sory bout post semalam. agak menggelikan. pagi2 buta lagi my fren msg,
"weh,hannan!mana kau dapat gambar tuh?macam si*l geli! geli gila3!nak muntah aku! gamba yang dalam blog kau tuh."
hahahaa..sian budak nih. tetibe instinct dia nak tengok blog aku.kejap lagi nga wat post mende alah 2 plak.sian2. fa, kau janganla sampai xnak melawat blog aku lagi ye..post ni pun wat special ntuk kau.hehehe.

xpe2.arini kte tengok gambar2 yang cute2 je ea..
lupakan post semalam.hihi.
(padahal gambar tu ade je lagi dalam blog ni..haha!!)
mari kte layan kek cawan!!yeah!



cutekan cupcakes nih..untung sape yang pandai buat..ley amek tempahan..tapi normally ia sangat manes.ni my experiencela..coz selama ni yang aku makan,xpenah xmanes gile.especially toping dia 2..but depends gakla kan kat orang yang buat 2..nak manes ke idak..kan?


cutekan lovelove tu..sweetnyer kalau ade orang bagi cmni..even aku xbape gemorpun..mau caer..hehee..yunk2.xnak belanje i kek cawan cmnih ke?wahahaa..macamla dia nak bace blog aku nih.haish~




erk~


opzz..sory2.terupload sekali yang nih...hehehehe..enjoy ur holiday!
;D

4 juta orang sayang aku:

Belleza~ said...

Bella
Serius psl post bella yg sebelum ni tu,sue pun rs nk muntah.OMG sangat kesian dgn org tu.Sue syik teringat2 je satu hri smlm smpai masuk kelas pun tergaru2 satu badan..terasa2 je...huwaaarghhhh!!!takut tul.mintak dijauhkan lah ya Allah.dasat2 post kamu yg tu.huhuhu

Unknown said...

cupcake menyelerakan :D

cik beLLanan said...

suraiza: hehe!samela..mse 1st tgk 2..rase cm gatal2 je bdn ni..pdhal xgtlpun..cm tgaru2 gitu..ee..geli gler!amin3!mintak dijaohkan..xpe2.pasni xnk wat post dasat2 agi..;p

cik beLLanan said...

cik epal: kan3..wane wani lak 2..;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails