my beLOVEd follower

Wednesday, March 24, 2010

mende nih kecik ke tangan aku yang besor?


korang tahu hape ini?kalau xtaw, akupun xtaw nak habaq mai camno.ngee~

minggu lepas baru dapat set DVD nih. setelah menunggu sekian lama..haish~ papepon, dapat jua aku abeshkan tengok citer gokusen! screen besor tu wokk! keh3~


actually DVD dapat free coz beli tv SAMSUNG 42 inci dulu. da berabad, baru sekarang dapat mende alah nih..so kejakunanku terserlah lah.wahahah~


bukan hape, masa first2 bukak tuh, unik giler bentuk dia..dahla boolat.and yang paling aku suka is dia punya remote control! kecikk kott! ;p plus ianya adalah touch screen, amat menambahkan kejakunan daku sebagai budak hingusan..(ehh.betol ke panggil screen badan ye tuh?) akupon xsure, tapi yang penting nak tekan play ke bukak tempat cd tu ke, semua touch je..takde punat2 ehh..;p


ok.tu je nak citer. taley nak bebel banyakbanyak.
esok pagi ada paper.
studyla cik bella oii..
kawankawan doakan saya ye..

5 juta orang sayang aku:

scya lollita said...

satgi .
tak pkai tkan2 .
tgk je da tbkak .
HAHA

cik beLLanan said...

hehe.
mungkin.tapi susa lak camtuh..nty kuceng tengok da tbukak..payahla..;p

misz benida said...

syg,nti pass kt aku ek.
nk remote jek,aku xtamak.
haha

Afifee said...

Wow~! style la... cantik.. ;)
Good Luck for ur paper ;)

cik beLLanan said...

mida: cehh.time ni la sayang2.hakhak~

afifee: thanx yah!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails