my beLOVEd follower

Friday, March 12, 2010

show ur love!!

after this i wanna off to kelantan. tiade post y menarik hendak dikongsi.but for those suka masuk contest nih..its time for u to share! SHOW YOUR LOVE WITH YOUR BEST MUSIC VIDEO CONTEST! untuk lebih lanjut ley g kat page nih.

nampak ke idak?xpe. let me ulangtulis apa yang tertera ok.


caranya mudah saja. upload ur heart-warming photos, create ur very own music video with the theme SHOW UR LOVE and share it with everyone u know..including me if u know me..haha!ok.itu tambahan.;p


pehe dok?xpe.saya nga baek nih..saya translatekan ok?
muat naik gambar hati suam kamu, kemudian ciptakan kamu punya video muzik sendiri bertemakan TUNJUKKAN CINTA KAMU dan kongsikan kepada semua yang anda kenal..
paham x?susah ouh nak translate nih..better in english. sigh~


any further details u guys bolehla g kat laman web dia ok?



ade sape2 nak pesan pape kat kelantan?takde?ok.sayonara~

2 juta orang sayang aku:

misz benida said...

aku nk rumah aku...
huhu.
apsal rmai sgt ni g klntn??
rumate aku pon g klntn.
tapi,aku xblik pon klntan.
kuang asam tol.

cik beLLanan said...

haha!cnela aku nak bagi uma kmoo..
kan cuti skola.
byk org kawen kott.
huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails