my beLOVEd follower

Thursday, April 29, 2010

AIZ! TOLONG CANTIKKAN BLOG SAYA...

sejak dua menjak tiga menjak nih..aku cuba nak ubah blog nih..tapi takde idea ouh..semua yang aku wat nih basic je.jeles tengok orang laen lawa2 blog diowang. aku suka tengok background yang cute2.xminat yang plain2.

so ini ade beberapa reason aku melantik incik Aiz sebagai penasihat blog aku..

1) dia pandai sket bab2 men ngan warne nih..
2) bila lagi nak orang kutuk2 blog kite ni kan..walaupon aku sedar blog aku nih buruk saje..(ketot diri jap)
3) kau komen jela pe yang patot ehh.aku xtaw lagi nak cakap ape..yang penting aku suke something y cute2 n polka dot.ley suggestkan kat aku pe yang ptot? lagi 1 header tuh.xrety nak wat sendirila.x matching lak tuh. nak je aku tukar layout lama. haish~

kawan2 laen nak minx tolong ngan Aiz nih bleyla usha page dia ye..KLIK SINI

time kaseyy! ;D

0 juta orang sayang aku:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails