my beLOVEd follower

Monday, April 26, 2010

tajuk sedang cuti

aloha.lama xupdate xsemestinya aku busy.besela maknusiya..(berdasarkan ejaan header cik benida) ;p kekadang timbul perasaan malas dan ketiadaan mood tuh.jadinye, sunyi sepila blog nih..(walaupun memang sunyi sokmo) hikk~ arini bukan nak citer mende bukan2..cuma nak cakap.. AKU CUTI LAGI 2BULAN LEBEY!!! yeahh!! hahaha~

setelah beberapa hari aku buntut memikirkan nak amek shortsem ke x, akhirnya arini terjawab jugakk! ^_^ tadi baru balik dari uia, just 4 amek barang je..xkan nak letakk kat stor xberkunci 2 plak en..ilang gak barang aku nanti..cume kesianla kat roomate aku..xdapat amek shortsem, kenala balik kelantan balik..jaoh kottt! aku ampang..jaoh cket je pon.hikk~

the next thing that cross my mind is...nak buat ape lagi 2 bulan neh?haish~ mama dah bagi 2 suggestion..

1) jadi cikgu skola mama nih. coz ade cikgu 2 da nak bersalin bulan 5 nih..lagi bape hari je pun nk bulan 5 en..so ape salahnyer..ngam2 lak tuh 2 bulan aku cuti.. gaji ikot dak lepas SPM, seary RM 35. kire ar sendiri sebulan bape..

2)keje kat kedai kek king's tuh. dulupon aku da kje kat situ. mber cakap ade kosong sekarang nih.xpastila partime ke fulltime. tapi aku nih kalau boleh nak ade cuti sabtu ahad. senang sket nak meronggeng ary minggu. (ish anak dara nih, teruk betoll bahasanya) .maksudnyer aku nak kua jalanjalan senangla.haiyo~ gaji pon okla.cume 1st month kje agak kureng coz tolak dwet baju n name tag agi..tp gaji dapat on time. kalau jadi cikgu lambat cket masuk dwetnyer..

3) ni aku yang tambah. jadi PA mama jela.tolong taip2 ke,tolong keep in data ke, tolong jagakan game ke..opssz.hahaha! dapat mam free.. pastu bodek2la kat mama seminggu bagila dwet poket cket.keh3~ bijak x aku?wahahaha


kalau korang nak kje yang mne? apepun, stil blur nak wat ape.jadi cikgu comey gak en..nanti datang ngan mama kat skola, dak2 da kenal aku..nanti mula panggil cikgu..cikgu..cikgu anak cikgu besau ye?cikgu da ade pakwe?cikgu ni comella..erk. ok2.saje berangan jap.huahuahua.ntah hape hapela aku nih..


paling taley lupa abang aku penah gak jadi cikgu kat skola nih..ade anak murid ye semangat giler berlari kat dia..just nak tanyer hape korang nak taw? "cikgu2, ni isteri cikgu ea?" terbalik jap aku.(bayangkan cam citer doreamon yang bile diowang terkejot kaki keatas tuh ye) ape muke aku nih macam da kawen ke?dahla nga gado ngan abang aku time tuh..bukannyer bermesra-mesra cam orang da kawen. haish~

2 juta orang sayang aku:

Cik Zeeyta said...

awk..
ni blog bawu sy..
adorafiq.blogspot.com
follow yer

cik beLLanan said...

ok sayang..;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails