my beLOVEd follower

Wednesday, May 5, 2010

dinner at Marciano

semalam xdapat ku menyonteng disini sebab my family rush g ke melaka. pagii2 lagi mama dah kejot kata nek uteh kat melaka tu meninggal 5pagi tadi. soo, semua nak pergi.. nak ikotkan xmuat keta tuh. yelakan, abah nak bawak keta myvi. waja tuh xservis lagi.risau kalau jadi pape. 4 orang dok blakang ngan semua pungkok yang comel2, amatlah menyeksakan ya! anyway, xelok ungkit2 nak melawat uma orang meninggal nih. yang penting kami selamat sampai, selamat dikebumikan, dan selamat pulang. (jangan ingat kami lak dikebumikan.sila paham2kan je ayat tuh ye)


AL-FATIHAH UNTUK NEK UTEHKU YANG TELAH PERGI MENINGGAL DUNIA 4 MAY 2010.


okla.back 2 the real entry yang aku nak citer. Ahad lepas aku sefamily gi makan dekat restoran yang abang aku keje. di MARCIANO house of grill. betol ke ni trademark ye? xpola.xingat.hikk.
kenyang giler kott makan kat sane. harge pon boley tahan. masa aku datang 2 xramai sangat orang. kebetulan abang aku nga jage bar, so nyebok2 je kat ktorang,(padahal nga keje tuh). kalau aku jadi bos dia, da lama aku sekeh budak nih. tapi baekk woo kapten dia, lepak je dok tepi. abang akupon cakap dia nih sempoi je. takde na mara2 punyer. ;p



cakap banyakpon xguna. macamla korang rajen baca sangatkan..so..meh cekit out gambo2 nih..

ini adalah gambaran depan restoran itu..

abah n qila sedang khusyuk meneliti menu. pikiaq nak menjamu apela tuh agaknyer..;p

this is our appetizer, shrimp cocktail.nampak beso, jap ag ais je bawah tuh.udang dia terbaekk wok!
ni grilled ciken cop with barbecue sauce. bawah ayam tuh ade mash potato. sedap! aku n abah order nih.

ni plak yang adik aku makan. blackpepper rib. lembut weh daging ye.

ni fish n chip. mama order.tapi kureng cketla.xbape minat rasa ye.

ni desert qila. brownies. n two scoop of ice ceram.act aku lupa nak amek gmbor air coz excited nak makan je.wahahaa!

si montel yang enak mentedarah.(xsopan sungguh bahasa) ;p

tengok tu ha. sangat berselera ya dia makan. memang melantak abesh.

yang ini saje ntuk mencapap.terima kasih.hahahaha!


total kami makan xdla sampai RM 200. dapat discount 30% lagi..n air xdikira.shhhh.jangan bagitahu sape2 taw.ngeh3~ ha.lupa lak nak bagitahu restoran nih kat mana.. Ia kat jalan ampang..kalau dari ampang nak g KLCC tu mesti lalu punyer.kira jalan depan sikit dari Victoria Station.( kedai kepala ketapi tuh). huhuhu~

6 juta orang sayang aku:

L.Lawlett said...

mcam sedap sngat2 je .
kat mana restoran ni?? nak pegi jugak.

cik beLLanan said...

uish.memang sedap pn.n cepat kenyang! everything grilled! ;)

kat jalan ampang. tepi jalan je.

Zierwa Zainal said...

bestnye,,,

kalau sudi komen la entry saya..
alhamdulillah

FCUTEAM said...

^___^ sedapnye.. kalau datang langkawi nanti.. aiz bawak pegi makan langkawi punya taste pula.. :P





komen entry saye pulak..k.. hikhik.. klik kuat-kuat kat sini >>APAKAH PUNCA U ALL KETAGIH BERBLOGGING?



cik beLLanan said...

;)

aiz orang langkawi ye? baru tw..;)

ibnu marzuki al firdaus said...

wa ternampak banner bufet ramadan rm30 petang tadi... anyway halal tak campur wine dalam masakan? jika ya, pergh, > hebat daripada VS, TS + SFSH lah!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails