my beLOVEd follower

Monday, May 3, 2010

got award! yeah! ;D

bukak2 je blog arini (selepas bercuti ary minggu) aku telah mendapat sebuah award lagi! yeyey! xkesala kan nak kecoh.memang aku jakun dapat award, jadi kita harusla berbangga ye anak2. ;p thanxx 4 Mr. Zeroland! agaknyer ape kmoo nampak aku ni sebagai top blogger ye..wat aku blushing je ouh!!


1) Thank and link the person that give u the award

terima kaseyy kepada encik Zeroland yang memberi aku award nih. walaupun aku sedar sapela diri ini ntuk dapat gelaran top blogger, dah kmoo kasi, aku hamek. bak kata pepatah, hujan emas di negeri orang, hujan batu d negeri sendiri, kan besh blog sendiri..erk. maaf.peribahasa yang tiade kena mengena.lupakan je ok. ;p yang syoknyer alasan beliau adalah ayat aku comel? comel yang bagaimana agaknya ya? adakah kerana tulisan ku kecik begini? tidak rasanya. aku selalu tulis normal je. tapi xmengapalah. janji dapat award.hikhik~

2) Pass this award onto 4 bloggers you've recently discovered and think are fantastic

empat je?kedekot betoll.aku rasas banyak je y menarik bagi aku. but i think ramai member blogger laen da dapat award nih.. so aku bagi rambang jela ok.

1) cik nisa' sayang - aku taw kau nga bz ntuk final..tapi apela kiranya kau amek award nih buat pembakar semangat kau.(ade kaitan ke?) xkesala. hikk

2) incik Aiz - walaupun aku baru mengenalinya dalam dunia blogging nih..dia hebat weh.suka bace coz banyak info2 menarik n berguna yang dia selalu share. so, sudi2la Aiz mengambil award ini ye..;)

3) miss Adorafiq - blog dia comel. cik azieta ni slalu letak gambar2 dia. chantek2 belaka. ;)

4) incik Akmal Hacks - blog diapun menarik tau. easy wordings and a lot of info. sudila amek ye! ;p

kepada yang laen, janganla terasa diri xbesh ye..semua ade kelebihan masing2. cuma aku bagi nih kepada yang aku rasa xdapat lagi award ni je. yang dah dapat 2, aku tahu korang semua hebat2. ok. chill~


next post aku nak citer pasal diner kat Marciano lak. sedapp wooo!

2 juta orang sayang aku:

Cik Zeeyta said...

thanks bella :)
sy suker sgt

Khairunnisa Ithnain said...

cik anan sayang..
thanks a lot...
haha.. taw xpe... mmg xde kaitan ngn pembakar smgt lgsg.. tp xpe, ak aggap cm ade kaitan..*kang kecik ati lak* hehe~
btw, ak mmg nk buat..but di sbbkan aku bru je pindah uma baru, and xde tnet.. aku xleh wat dlu.. tunggu uma aku ade tnet dlu yerk syg.. i`allah akanku buat.. dun worry.. :)thanks again...
p/s doakan aku ea.. final sabtu ni.. aiyo~ =,="!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails