my beLOVEd follower

Thursday, May 6, 2010

selamat pagi ciku..ehh..maaf2..cikgu..

hallu halla hallo.rasanyer senin nih secara rasminya aku jadi guru ganti skola nih. terdapat kecuakan disitu. yelakan, mana aku ada pengalaman ngajar..watnyer kena buli ke hape ke..ish. (kau bukan ngaja skola menengah pon. lepakk sudey..) aah en..apola budak nih..yang penting, njoy your works. so aku kena ngaja english year 1, science year4 n KT year 4. ok je kot kan..kena jadi guru claz darjah 1 lak tuh..comeynyer..hihiihi


petang karang baru nak g PPD mintak tandatangan pegawai kat sane. nak kena konfemkan betol2 aku layak jadi cikgu. wahh! cikgu nabilla gitu. ehm..ke cikgu hannan.. mana lagi best ek??


teringat lak citer GTO n Gokusen.cikgu yang bersemangat dalam mengajar budak2 erti hidup sebenor. bestnyer kalau cikgu camtuh betol2 wujudkan. cuma kalau dalam citer Gokusen tuh, mana anak murid dia lepakk, ade je dia nyebok. cam takde privacy lak en.. hohoho
korang penah tengok x citer tuh? (Gokusen) boleyla dikatakan best gak. actualy adek aku yang influence aku. lebih2 lagi ade si matsumoto jun yang cool n oguri shun tuh. tapi dalam citer ni oguri jadi nakal. banyak cakap. xmacam dalam hana yori dango, hanakimi n other movie yang dia belakon.tak tau aku ape lagi. huhu~
gokusen nih ade 3 siri. bagi yang 1st terbaek sebab at least aku kenal pelakon ye.


pelakon2 kat gokusen 1.


antara scene2 dalam gokusen 1..



Sawada Shin yang cool. ohh.ku terpesona. lalalala~




ni pulak pelakon gokusen 2.



mula2 aku minat yang ujung sekali tuh (pasti bukan cikgu ye). tapi pikirkan muka dia lagi ayu dari aku. cancel! haha!


ni pulak gokusen 3.



yang nih aku xtengok lagi. plus sorangpon aku xkenal, jadinyer, xtawla akan tengok ke x. hekk~


gokusen 1 adek aku beli DVD nyer..so adela dibelakang tabir pembikinan citer nih. mase dia temuramah matsumoto jun, takdelah hensem or macho sangat. poyo je. cakap pon xbesh. hoho~ dalam citer nampak cool je en. lagi satu bila aku tengok mv arashi, lawak giler tengok si jun nih.tak tau la apasal. maybe character dia laen kot mase berlakon. ;)



mothers day da nak dekat. apa mau bagi hadiah neh? buntut2. haish~

2 juta orang sayang aku:

Anonymous said...

cikgu nabilla..xpun cikgu bella..hehe..akak suka citer gto,,best sgt2..yg org betul n kartoon akak layan..hihi

Najlaa I. said...

aku suke gokusen 3.
ade miura haruma (:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails