my beLOVEd follower

Tuesday, August 17, 2010

I LOVE MYSELF CONTEST


rasanya aku xpenah join pape contest. giveaway tu penah la jugak. jadinyer apela kiranya aku menerai (sila baca men+try ok) contest ini ye.. sebab contestnyer mudah. letak je gambo kau sendiri. dah memang aku sayang diri aku en, so kenala berbangga walaupun diri ini comot dan camit.

contest ini dianjurkan oleh blog ANGELIC SHOPPE. comey sangat!

soo gambar yang ingin dicapapkan adalah....


teng teng teng....







inilah si comot beLLa bellon.kah3!



syarat syaratnya amat mudah ye anak anak..
ianya terbuka kepada seluruh umat manusia..ehh..warga MALAYSIA. silap lak..karang kena potong markah xpepasal. haha!

syarat syarat yang laen aku copy jela dari page blog ANGELIC SHOPPE ok..

*Buat entri bertajuk I LOVE MYSELF CONTEST, dan letak gambar korang. Syarat gambar adalah seperti syarat di atas.
*Be my Follower & Letak banner kat atas tu dkt sidebar anda.
*Entri berkenaan mestilah di link kan terus ke contest ini.
*Tag minumum 3org kwn anda.
*Tinggalkan nama & link dkt comment entri ni.

TARIKH TUTUP PENYERTAAN;
15 SEPT 2010

aku teruja ngan adiah dye ouh! sangat sangat comey! nak taw, meh gi usha blog ANGELIC SHOPPE ini ok. ;)



3 juta orang sayang aku:

Belleza~ said...

kamu mesti menang!!~

Asyazain :) said...

gud luck syg! :)

cik beLLanan said...

cik sue: amin! hehehe

cik asya : thanx dear. all d best 2 u 2! same2 menang boley? heee~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails