my beLOVEd follower

Monday, August 16, 2010

merembat award.

arini aku sangat rajen dan merayap2 kat blog orang n terjumpa la pulak award neh. dan dengan muka tak tau malunyer aku amek award ini ye. selamat tuan blog itu sangat chantek dan baek hati.(da amek kena bodek sket) hehehe. jokin2. cik sue ni memang chantek n baek ok. hee~

again, thanx 2 cik Suraiza yep coz merelakan pengambilan award neh. hehe. actually kat blog dia sudah tertulis begini....
siapa yg patut dapat award ni?
semua follower su sila amik.
terima kasih~

haa,kan betol tuh ye soh amek. aku follower sejati dye. kenala amek.hahah! ok.stop perasan. nipon aku nga rajen n takde idea nak bebel dah. mari kita buat ape yang patot ok? ;p


kenapa anda rajin berblogwalking?
bukan saje blogwalking, saya juga gemar blogclimbing ye ;p

waktu bila anda selalu berblogwalking nih?
bile line intenet xsengal

apa yang anda dapat bila berblogwalking?
dah namepon blogwalking, dapat bace kisah2 empunye blog la.

apakah tema blog anda
wane putih, reben merah n ade polkadot kecik. (camtu tema ke?)

blog siapa yg anda rajin tgk?
banyak oh..nak listpon xckup nty ;p

di mana dapat ilham nak cantikkan blog anda
masalahnyer blog hamba neh xcantik. lom dapat ilham lagila

adakah blog anda cute dan menghiburkan semua orang
saya pasti betul..jawapannya..YA!haha

(confident tu perlu ye anak anak)

siapa yg patut dapat award ni?
sape rase dia nak amek award neh, dipersilakan ;)
aku tengah baek aty neh




p/s = ade sape2 ley tolong bagitau kat aku x, how nak buat macam ni ye? macam cool je. bab2 nak edit page pe semua ni aku agak kelemahan ye. and tak brape rety menggodeh2. tak tau nak tekan mane ntuk jadi cam neh..(contoh kat gambar dibawah)

yang ni aku snap kat blog incik landax ye. maaf xbagitau. hanye contoh semata2.;p

5 juta orang sayang aku:

Belleza~ said...

hahhaha

i like!!
thanks darling
wah puji2 su sampai dh nk kembang semangkuk ni.ahahhaaha
sayaaaang bella~

cik beLLanan said...

hehehe. bukan selalu lor.
hati2 mengembang tuh. nty susa nak cari baju kurung da siap sbb takde saiz. hee~ selamat berbuka cik sue! ;D

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

jangan kembang sangat nak raya tak muat baju

www.dunialandax.com said...

hhahak~~patot macam kenal~~hehe~~alamak~landax da lupe la cmne landax buat tu.hehe~pasal tu membe landax yang ajar~~t landax godeh2 balik cari k>

cik beLLanan said...

brutalsolo : betol3. hehee

enchix landax : hehe.ampun ye amek xbagitau.jgn mara bulan2 pose neh.hee~
ohh.ok2.sape boleh tulun saya??ouh my~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails