my beLOVEd follower

Friday, October 1, 2010

choc fair at KAED Gallery


ini adalah team Jigsaw Puzzle aku. mereka sangat 'hebat' ok.
ngee~

minggu ni ade convocation aka convest kat uia. so as usual, memang banyak aktiviti dan sangatla leceh. pagi tadi aku ade presentation lagi. then tasmi' for halaqah. petang maen game jigsaw puzzle lagi. ouh! amat meletihkan ye anak anak. -_-'


tadi after claz ganti halaqah, aku gi lah Choc Fair kat KAED Gallery neh. gambaq xbyk ade kat aku coz amek kat nset member je. actually kalau aku xmasuk game jigsaw neh, takdenyer aku saje2 datang sini kot. huhu~

alkisahnyer...ade 6 group yang masuk. masa diberi 1 jam setengah untuk menyiapkan puzzle sebanyak 1000 ok. mula2 tuh excited la jugak. last2, amatla saket belakang aku and lotih! ade 1 group dah surrender. ktorangpon at first cam nak menyerah gak. yelah, tengok group laen dah nampak la jugak gambarannyer, ktowang..susun ikot huruf blakangpon x pass lagi kot. isk~

then ade fasi cakap, tunggu je sampai abesh. ada hadiah saguhati nanti. ktowangpon tunggula dan sambil tu, bergambar sakan.. orang laen nga khusyuk susun puzzle, group ktorang amatlah sempoi. ley bergambo2 lagi ngko. ngeh3~

pendekkan citer, dapatla jugakk ktowang adiah walaupon xseberapa. hahahha


ade 9 cumi dan 2 choc ni ha.. ok la kan..janji dapat.
ngeh3~


meh usha neh.. KETERANGAN BERKAITAN PERIOD (HAID)

chow~

0 juta orang sayang aku:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails