my beLOVEd follower

Wednesday, November 3, 2010

Award from Si KodOQ!

Photobucket


ikotkan..aku neh paling takot + geli ngan kodok, katak and sewaktu dengannya. tapi apabila muncul Si KodOQ memberi aku award, aku amatlah suka dan berbesar hati! cuma 1 je, jangan muncul depan aku ye. nanti aku melompat and panjat orang, susa plak nanti. kah3!


anyway, thanx KodOQ bagi aku award neh. rajen2 la melompat kat belog aku lagi ye! ^_^


mehla ramai2 follow KodOQ neh.. beliau sangat suka blogjumping ok. ngee~


p/s = yang ni kan dOQ awardnya? jangan aku salah amek dahla. ;p

2 juta orang sayang aku:

Si kodOQ said...

SaLAm..
Ong..kedeQ..kedeQ..

YA beTUl meMAng tu HaK beLLa..taK saLAh aMBiL..paNDaI beLLa..

TerimA kasIH ya seBAb siAP buAT kaRAngAN laGi unTUk KOdoQ aPA2 semOGa bergemBIra selALu bULaN dePAn pasTi adA awaRD laGI..tuNGGu...

ONg..kedeQ..kedEQ..

KOdoQ pasTi aKAn daTAng melOMpaT2 dI bLoQ beLLA laGi...

ONg..kedeQ..kedEQ..

cik beLLanan said...

hehehe. thanx again 4 the award ye kodoq!

ala, karangan summary je tuh. pendek je. ngee~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails