my beLOVEd follower

Saturday, November 20, 2010

Birthday my BIG Bro


nowadays aku amat susa nak on9 ye anak2. mintak ampun dan maapla kepada anda anda anda yang datang belog neh, n aku xsempat nak gi singgah belog korang balik. jangan lupala letak link kat bawah belog aku ni ye. bila line lincah, aku pasti sampai ke belog korang ok. ;)


semalam is my brother's birthday! tapi seyez doh. tak celebrate pon. abang aku ni pon satu, malam kelmarin tido uma member. then semalam rupanya gi Sunway Lagoon xajak aku.
memang saje je en.. taw tak aku jelez? huh~


suka kau lah xnak celebrate ngan famly en. aku bukan ada dwet pon nak celebrate nko.ngeh3~ nway bro, ucapan eklas dari aku...

HAPPY BELATED BIRTHDAY yang ke-22!!
Semoga kau panjang umo, mura rezeki..
Cover2 sket pewot tuh. maken kedepan aku tengok.
semoga impian diet kau berhasil. ;p
and kumpul lah dwet dari sekarang ok.
asek pinjam dwet aku je..memang nak kena sekehla tuh.

hobi beliau, men nset time bawak keta.
tapi ni nga tepon. aku berjaya tangkap gambaq nye.
ngee~

kalau anda anda jumpe makhluk ini, sila pulangkan ke rumah saya ok. beralamat Planet Bumi.
sekian.


minggu depan my mama kursus. n bawak broadband. so kemungkinan aku dapat on9 adalah tipis. mintak maap zahir batin lagi sekali ye anak anak. iskk. tak dapat nak berbelog cam bese. aigoo~

3 juta orang sayang aku:

Munirah Ismail said...

ok, happy belated birthday adik cik bella..:)

acan ketot said...

hahaha...
ak report abg ko!!

cik beLLanan said...

hehe. thanx kak! act my bro nyer birthday. ngee~


acan: repotla! tak atotpon! ;pp

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails