my beLOVEd follower

Friday, November 5, 2010

budak nakal neh. geram betol!

hye semua! aku tinggal lagi 3 more papers to go!!! HWAITING! tapi amatlah lotih nak study je. mama lak abesh je exam semalam dah amek aku bawak balik. konon nya nak gi Low Yat beli charger laptop aku. jap lagi xjadi. coz bukan chrger yang rosak, wayar tuh yang rosak so beli jela kat kedai komputer kat Ampang neh. huhu~


aku bukan tak suka nak balik rumah, cuma effort ntuk aku study tu kurang. yela, kat uma kena masak, ada tv (mestilah rasa nak tengok kan.lagi2 citer Spongebob! isk. dugaan.) , nak keluar
beli barang dapur lagi. pendek kata banyakla mende ley buat. geram je aku. macam semalam..adik aku tengok citer Pasta in Love. abang tengok citer Full House. mama lak ten
gok drama Tarikh Kematian. semua cambesh je nak tengok en. padahal aku kena study coz next paper aku neh sederet. on 9th and 10th Nov neh. -_-''


kesiann aku kann?? T_T


aiyark. bukan tuh aku nak citer sebnonyer. ni pasal si Jolie and Bibie aku. pantang aku bukak buku, mesti terus nak mengendeng kat aku tau. x caya? meh tengok gambaq2 neh..
.
.
.
.
.
.
.
sebokk je tau nak baca jugakk.
aigoo~

ni pulak tidoq bertindih ngan abang ye..
comey memang comey..tapi sabaq jela aku neh..
haish~


ni gambaran jelasnya.
aku sampai payoh nak study sebab asek nak amek gambaq diowang je.
ngee~


smart x aku amek gambaq neh?
ingat senang ke camera murah nak dapat efek camni..
comey ja diowang tidoq
;p


korang tengok..sampai nak tido pon diowang kaco tau.
budak2 nakal neh memang suka tido sama.
pagi tadi pi geget tangan aku.
xpepasal dah kena lepukkan keramat aku.
kah3!

apepun, i love them very much! si nakal Bibie & Jolie ku! ngee~

aku memang busy cket. if aku on9 aku xlupa nak BW and komen2 blog korang ye. so for the time being, sementara aku nak abesh final neh..korang jangan xjenguk blog aku ya.

cheers~

11 juta orang sayang aku:

sekamar rindu said...

salam..

good luck...

cik beLLanan said...

thanx! ;)

LiFe KaMi said...

nakalnye mereka..hehe
semoga berjaya.. buat dgn hati yg tenang..

Oong-ong said...

ala2..comelnye

Sky8Men said...

awk di Tag...sila ke blog sy.. =p

Gud Luck yup!!
wish me luck oso....huhu

manggosteen said...

hitamnya kucing!

cik beLLanan said...

Life Kami: memang sangat nakal! dah nama pon as playfull as a kitten. ;p


oong-ong : kann3. hee~

cik beLLanan said...

sky8men : ohh. baeklah! gudluck for u too ;)


manggosteen : amat itam. nak amek gambar pon xnampak dye tau. ngeh3

cimöt said...

huwaaaaaaaaaaaaa,,cumeyl bangat seh..tetibe i miss my cat named citam..sebijik mcm ur cats..

cik beLLanan said...

really? jomla share kitten..ngee~

Ettyzaza said...

peh...grmnnye..comel lak tuh..law betina bunting lg..bg nemy ank dy taw..y coler itam setokin.,.heehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails