my beLOVEd follower

Saturday, November 27, 2010

Harry Potter 7 Part 1

aku ni tak tau la aku ni kipas-susah-mati Harry Potter ke tak. tapi every year citer ni kua, mesti 1 family pi tengok. (although abah mesti tido dalam wayang) aiyoo~ b4 aku tengok citer nih, usha2 la kat blog laen yang dah gi tengok en.. ade yang cakap xbest. bosanla. tapi member2 adik aku semua cakap best. yela, baru form 2. mungkin umur antara faktor citer ni best ke tak.

apa yang aku boleh cakap kan, aku puas hati je. bcoz i know, diowang pon da maken besar. and xkan cerita nak macam dulu lagi zaman skola Hogwarts ada lagi. tapi yela. aku admit yang jalan citer this time agak lambat and banyak citer pasal diowang bertiga ni ha..

geram jugak tengok si Ron ni nak emo2 sebab jeleskan Harry and Hermione. da beso la katakan..mesti jeles2 ye idak? hee~

rasanya si Dobby ni lah penyelamat citer nih. comey ohh dye neh..tapi last2 dye mati. cian ye ouh! korang kenal tak Dobby neh sape? tak, pi google. keh3~ this time aku tak rajin nak citer synopsis bagai, tapi pade sape yang tak tengok lagi, citer neh memang tergantung. last part ye, Voldemort amek wand Dumbledore and THE END! ;p

tunggu jela next year for the last one yep. ;)


aku teringin nak on9 cam bese and merayap kat blog korang3 tau. tapi berukband ni lembab nak mampos! nak on9 ngan tenang pon susa. so, bear with me ye sayang sayang. yang sudi folo tuh, dont wory..akanku jejak n tekan butang folo anda balik ok.

8 juta orang sayang aku:

hamzah ian said...

gua tak tgk lagi.. argh.. weh.. citer ni brape jam??

Hanisah Safian said...

tak tengok lagik! wowowo.

tapi macam x best la ade part2 nih! :P

cik beLLanan said...

hamzah : 2 jam lebih xsalah aku. aku masuk 9pm kua 11pm camtuh la.

cik beLLanan said...

iktiraf: 2lah.tapi ni yang last en..2 yang panjang tuh. kalau x, mesty byk je potong jalan citernye..lagi xbest camtuh

Cempakamelati said...

Saya suka cerita harry Potter ni...tak pernah lagi miss cerita dia.

hamzah ian said...

buzzz

Elie Lily said...

elie tgk cite HP ni smpai ttdo..
hahahha

cik beLLanan said...

hehe. macam2 gaya org tgk ye. tp mmg this time quite bored. huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails