my beLOVEd follower

Thursday, November 4, 2010

i dapat bebear lahh! hee~

ikotkan dari jumat box neh da sampai. dah takde sape kat uma, so orang Pos Laju suruh amek kat Shamelin.aku balik Sabtu aritu dah kol bape. then Ahad tutup. so Isnin baru aku dapat amek. agak plek gak sebnonyer. aku bukan ada beli ape2 on9 lagi.. (not include dress yang beli kat cik Asyazain la) sebab yang tuh aku tak bank in lagi. ngee~


jap lagi besau plak tuh kotaknye. xterpikir langsung aku dapat ape2 ouhh.pas amek je terus gi skola mama. so ape lagi. amek gambaq time! hihii~


besaukann?
;p



siap tertulis besau nama aku ni ha..
tapi nombor tepon tuh lama lah yunk.
ngee~
sebab tu aku xkesa nak blurkan.
;p

nak tau dalam nyer ape?
jeng
jeng
jeng
.
.
.
.
.
.
.
.

inilah dalam kotak itu!
2 bebear tomey + keychain hello kitty cute + lilin wangi
bulu xsempat nak sikat.
keh3~

yeyey! bertambah lagi member2 bebear aku!
tengok tuh..siap ada kembar tau.
hee~
(bear yang tinggal lepas mama bagi separuh wat adiah.isk.kejam.)


sebenornya aku ada beli bear kecik2 kat member aku , Umi neh. yela. member baru nak wat bisnes, aku tolonglah kan ngan tlg beli. aku bank in rm10 je pon. coz katanye bear kecik2 tuh rm2 je satu.. tapi aku lupa aku ada beli. boleh en camtuh. mak nenek sket aku neh. tau2 dapat yang neh coz Umi cakap dah habes stok bebear kecik2 tuh. ni pon ok what! kan? ;p


yang lagi satu tu siap ada wish, Happy 20th Birthday ouh!! i'm soo terharu! thanx sayangku Umi Kalsom!

MyEm0.Com


4 juta orang sayang aku:

Fantastic Ajane said...

wah..siap dgn detail sekali ye..:) happy birthday 20th k..moga pjg umur n happy slalu..:)

cik beLLanan said...

haha! mesti! ;p
thanx babe!

Zierwa Zainal said...

wah bestnye...blh beli bear online ke?

cik beLLanan said...

boleh saje! sekarang ni kan macam2 ley beli on9 ;p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails