my beLOVEd follower

Monday, November 15, 2010

main tag tag

tag neh dah lama dah aku kena. takde masa je nak buat.so i'm free now. mari setelkan sama2 (err..asal nak sama2 lak. aku sorang jela taep en??) ngee~ makasih to incik Sky8men and cik Ain kerana mengetag aku. ada tag lagi, sila bagi. aku suka jawab2 soalan neh. ngeh3~


"Once you have been tagged, you are supposed to write a note with 25 random things, facts or goals about you. In the end, choose 25 people to be tagged. You have to tag the person who tags you. If I tag you, it’s because I want to know you more."

adakah ini bermakna mereka nak amek tau pasal aku? yelah tuh. saje2 je diowang neh. ;p

♥ aku adalah seorang pompuan
♥ bukan lelaki
♥ bukan juga pondan
♥ aku suka makan
♥ kalau gi Mcd mesti nak order quarter pounder (2 yang montel tuh)
♥ tak suka air gas
♥ suka berkawan
♥ tapi aku xmakan kawan sebab aku makan quarter pounder. erk?
♥ pelajar uia
♥ amek psychology
♥ aku ni saiko gak kadang2
♥ ADA MASA AKU DIAM. ADA MASA AKU MEMEKAK XHENGAT DUNIA. ITS ALL DEPENDS DENGAN SAPE AKU ADA.
♥ PEMALU KOT. XSURE. ;P
♥ ANAK KE 2 DARI 3.
♥ KAT UMA FAMILY PANGGIL AKU ADIK. XYAH TANYA KENAPA.
♥ SUKA KUCENG.
♥ SEKARANG ADA BELA 2 EKOR KUCENG.
♥ PENAH BELA HAMSTER..TAPI DAH INNALILLAH..ISK
♥ ORANG CAKAP AKU GILA2
♥ TAPI DIOWANG TIPU SEBAB KALAU AKU GILA, AKU XBLAJA KAT SINI. AKU MESTI DAH PORT KAT TANJUNG RAMBUTAN. KAN?
♥ aku ni kememe sket. taw x kememe tuh ape? gembengla. kuat nangis.
♥ paling tabley blah masa high skol dulu, aku gi bazar ramadan ley plak sedih tgk pakcik jual murtabak, tapi xlaku. ngee~ ntah hape hape
♥ aku suka beli barang y xperlu. mula2 nampak nak giler2..pastu xguna. membazir saje
♥ aku comel
♥ tapi xmacho
♥ aku dah xtaw nak merapu ape lagi neh
♥ aku jugak dah xkira bape banyak aku merepek
♥ aku stop kat sini jela ok?
♥ akhir kata, i LOVE MY family!
♥ so do i love my dear ^_^


adeh.xsetel lagi. aku kena tag orang lak. 25 plak tuh.so nasebla ye sape yang kena.
orang kata sharing is love.

aku tag ;

fuhh. berpoluh2 aku nak cari orang ntuk di tag. cukup2la ye. aku ni lomah sketla tag ramai2.
buat jangan xbuat.
ngee~

6 juta orang sayang aku:

m i a said...

hehe..thanks bella...sy da buat da tag ni tau..ehehe...try tgk my entry title 25 ttg mia..btw, tq tau

Aida Azryn said...

hehe~ kamoo mmg comel pun~ ;)

cik beLLanan said...

mia: hehe. xpe2. 2la, mse anta tag xtgk lagi. bile da bukak blog bru ttaw da buat. sookayy ;D


aida : wah. dapat pujian. makasih2. kmoo comel juga! ;D

kodOQ.. said...

KodOQ daH buaT...oNG..kedEQ..kedEQ...

apulzafirul said...

thankz for tagg yaw! ^^

cik beLLanan said...

kodoq: gud boy! ehh?kmoo jantinanya ape ek? ;p


apul: no biggie bro ;p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails