my beLOVEd follower

Thursday, January 6, 2011

Cafe & Kiosk Ostel kena sita???

arini claz dahla kol 8.30 pagi. ujan plak tu pagi tadi. memang sedappla en nak bangun n mandi lagi. adoyai~ lagi2 ngan air kat Gombak neh yang super duper sejuk! -__- selamatlah aku bijak sket.(sket jela tapi ) haha. pagi2 bangun, terus tadah air waterheater yang kat watercooler tuh separuh baldi + tambah sket air shower and mandi! sedap siott mandi air panas time2 kebekuan camneh. bila la pihak U nak letak water heater kat toilet neh. ngeee~ (berangan la kau) ;p


back to the topic, tadi kat claz dah kecoh pasal ostel aku punyer cafe dah tutup. woiit! cukupla dr taon lepas (refer to akhir bulan 12 ) kiosk tu tutup. nak topup pon susa. ni cafe lak nak tutup. hape nak aku kuwos pe tak makan? iskk! leceh lah nak pegi mahallah laen ntuk makan. claz dah la sememangnya perlu jalan jaoh. cukupla exercise tu je. tak perlu tambah exercise nak gi makan plak. adoyai~

aku rindu makanan mak cik nasi lemak..wuuuu~

ciken cop rm5 kat cafe. kalau beli ayam je rm3. murah kot!!
T_T

burger yang enak. ulp!

kopok lekor yang selalu dimakan petang2..

arhh!semua dah takde. tokey cafe ni pon satu. dengar citer dah 4 bulan tak bayar sewa kat U. tu yang kena sita tuh. amat menyusahkan student2. hope tak lama lah cafe tuh tutup. mane tau aku kebuloq malam2. tak kan nak melantak megi je. bongokla aku nanti. isk~

semua gambar adalah ihsan dr tok google. dok usha2 gambaq makanan, terus lapaq tau. ade sape2 nak belanje aku Prosperity tak? ngee~

comel kan. comel kan.
ni real burger tau. 1 set ngan soda and fries. nak tengok lebih lanjut ley KLIK sini.

2 juta orang sayang aku:

peah @ peps said...

uishh..sedap sedapnyer...makanan kat U bella neh...

Saya Dan Kamu: Penjana Ekonomi Negara..

cik beLLanan said...

gambaq2 neh hiasan semate2. tapi ni gak la makanan y kte slalu mam. ngee~ ;p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails