my beLOVEd follower

Friday, February 11, 2011

Bergaya ngan spec oLd skOL

Masa zaman high skol dulu, aku bukan lah budak rabun yang memerlukan spec ntuk melihat dengan jelas. tapi time tuh, xrabun, suka ngade2 nak pakai spec. sampaikan aku pernah buat cermin mate kat kedai spec yang takde power dalam rm100 kalau tak silap aku. padahal gi masjid india, bley dapat rm10 je. sebab takde power en. memang ngoi gila aku time tuh.

bila dah masuk U neh, dah betol2 rabun, aku sangat mengharap tak payah pakai spec. leceh siot. n bila pakai shawl, cam tak gerek je bila pakai spec. seyez! tapi nak buat camne. aku takot pakai contact lens. seriau ehh. huhuhuu~

err.ape kena mengena dengan aku rabun and spec old skol neh?? mungkin sebab ianya spec kot. ngee~dipendekkan cerita, aku sekarang suka pakai spec ini. yeah! *tiba2 ;p

kalau korang perasan, spec neh memang takde cermin pon. and sebab tu aku beli. abah bley cakap,

" kau betol tak betol neh pakai spec takde cermin? "

adeq aku jawab, " ala, trend la abah. orang Korea banyak pakai camni tau ".

sejurus lepas tu terus aku lepuk adek aku. tak agak2 betol citer pasal Korea. mama dah la anti betol ngan Korea. xpepasal mama cakap,

" orang bodoh je ikot trend bodoh diowang tuh".

aigoo. manyak pedass woo ayat mama. ngeee~



ok tak ok tak? heee~

20 juta orang sayang aku:

Unknown said...

comey..
teringin jugak nak ada satu..

samelah.dulu nak sangat pakai spek..
dah rabun nie macam leceh pula rasa pakai spek..salah satu sebab kena sesuai dengan gaya pakai shawl.

pakai shawl mesti tak menjadi bila ada spek gebeng besar.hoho.

misza said...

memang rimas pakai spek ni.

cik beLLanan said...

zuk zuhaiza:

beli je kat ts. melambak. haha.
kann? lg2 my spec. kembang je bile pakai. xsonokla. haih

cik beLLanan said...

misza :

kan3. pa'kal la rabun. hee~

Nesa Wazir said...

comeyhhh^^

cik beLLanan said...

nesa wazir :

hihii~ tenkiu2 ;p

Nancypoh said...

Ada kawan sy yg pakai spec macam ni..tapi dia memang rabun la..

cik beLLanan said...

really? cool gile ^_^
my spec y ade power bese2 je. xbrani buat y cmnih ;p

Unknown said...

huhu spek tidak menghalang kite bergaye ;))
thanks fot the visit :)

cik beLLanan said...

spek itam :

yeah! betol tuh ^_^
no biggy ;)

Anonymous said...

tak pernah lagi pakai spek ng shawl. sbb nnt macam tak ok je. tp u pakai sangat cantik! :)

cik beLLanan said...

ade certain shawl memang tak sesuai pakai spec. kembang nty. ala, tu poyo2 punyer. bukan buat g claz pn. ;p btw, thanx! ;p

HaN WarreN said...

hahahahahah cantik je kalo bella pakai....kalo pokcik pakai konfem huduh..

cik beLLanan said...

hantwo : yeke?rsenyer sape2 pakai pon ok je la. btw, thanx! hee~

Isteri Encek Bard said...

semalam gi lawyat ader nampak ramai chinese yang pakai.. sweeet biler bella pakai

cik beLLanan said...

orang cina pon mmg suka spec neh. saje ngade2 pakai. hehee. tenkiu kak! ;p

apislerr said...

slm kunjungan
nice blog;)
blog apisv2

suerafe said...

sangat comel okeh :3
btw mmg ta best nak stail dgn shawl bila ada spek ngada2 atas batang hidung nieh

cik beLLanan said...

apis : time kaseh dtg sini jugak ;)

cik beLLanan said...

sueRAFE :

yeah! betol tuh. cam xkena je bile ade spec. aigoo

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails