my beLOVEd follower

Saturday, February 26, 2011

scan gambar lama lama

aloha. firstly, aku nak mintak maap sebab menyebabkan anda anda melihat gambar tak elok pulak for my previous entry. gommeneh~ takde niat langsung nak tayang part sexy dia. cuma cari gambar orang yang pakai tutup kepala je. and terus letak kat belog. lagi sekali, mintak maap ye kawan kawan. *sambil buat muka innocent mata kebil kebil ;p

aku sekarang memang takde idea nak nyonteng ape. tu yang tak dapat nak update hari2. but aku selalu je merayap belog orang laen. mana tau idea datang kan. hari neh patotnya aku nak balik uma. tapi tak jadi sebab banyak discussion nak buat arini. but who know, malam karang after discussion, mama nak datang amek aku. hehehehe~

so kali neh aku just nak citer yang aku dah mula scan2 gambar lama guna printer baru beli tuh. excited woo! dah scan2 tuh, edit la pulak kan. and hasilnya....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

gambar kami masa tecik tecik.
hehehe~

p/s = motif entry neh sebnonyer nak tayang gambo ni je. hahahah! annyeong~ ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails