my beLOVEd follower

Wednesday, March 16, 2011

Ahad yang gempaqq best!

Aloha. rindunya nak bebel kat belog. keadaan yang amat busy, buatkan aku terbantut + terkentut ntuk membebel disini. haih~ migu lepas sgtla busy.migu ni pon kirenyer sme jela. but kureng sketla coz takde event pape nak kena attend kan. malam Sabtu aritu, after discussion aku terus balik uma. yela, dok sini pon wat lagi tension je. baek lepak2 kat uma maen ngan Jolie n Bibie. lagi best! ;p

dipendekkan citer, on 9th March aritu bezday adeq aku. eehh.aku tak buat entry bezday dia lah! (see.kan aku cakap aku busy) ;p takpela. janji dah wish n celebrate. kan mok kan? hee~ btw, bezday dia same ngan bezday roomate aku. (saje nak kepoh. ;p)

ahad lepas, sangatla best gile gile memang sampai nak gile betol dah. ahha! mama tanya qila (adeq aku), nak buat ape arini?ktorang sebok2 la kan cakap, aku nak gi TS, ley tengok wayang n shopping2, abang aku nak makan kat Marciano, adeq aku lak kte nak jalan2 n makan ciken cop je. lastly, of coursela mama ikot cakap bezday girl kan. so, we all decide gi makan kat Cozy Corner kat Ampang Park tuh. suka lah qila dapat ciken cop peberet dia tuh!

gambaq2 arap maaf ye.semua gelap2 n tak banyak. so tak dpt nak tayang disini ;p

yang aku jakun nya, abang aku order menatang neh.. escargot half dozen. aku ingat mendela binatang neh. rasa dia sedap!makan dengan roti bakar skali. total makan kat sini, adela dalam 130++.xsampai pon 2ratoz. so ok la kan.bukan aku yang bayaq pon.

ni aku google je.sebab gamba yang aku amek kabur je. tp memang sebijik camnila menatang escargot tuh.but i wonder siput bawah ni ke yang aku makan aritu???

eeewwww~
;p

lepas makan, abang aku ajakk gi karokk kat KTV Ampang Park plak. naekla atas pulak karok sejam. memang giler happening btol!mama n abah pon sporting. lagi2 bile lagu Cari Jodoh. bukan maen lagi semua. hahaha! aku n qila siap joget2 atas sofa lagi. ngee~

lepas melalak pe semua, rasa nak muntahpon ade. yela, baru lepas makan en, jap lagi melalak lompat2. mne tak nye. haih~ ;p

malam tu pulak, b4 anta aku balik U, ktorang dinner kat Marciano. ni abang aku punyer pasal la. sebok nak jugak blackpepper rib dia tuh. kecohh tol. abah n aku kenyang lagi. so aku order mix vegi with cheese n abah a basket of fries je. jap lagi tokey tuh (bos abang aku dulu) bagi free piza weh! FREE tu! ngee~ mama n qila order ciken cop lagi. memang xpuas2 qila neh makan ayam kena cop tuh. aigooo2~

ni la rupe mix vegi n cheese tuh. nga dietla konon nye. hak3~


piza free! haha! makan 3 slice je. da kenyang sgt! abag 2 slice, aku sekeping je. hoho~

our desert! ^^

sumpah kenyang gile malam tuh! n enjoy sangat! bebaloi semigu aku tension2, lepak ngan family, release semua ketensionan yang ade. ^^

actually penah makan kat sini. so mknan yang amek pon agak same, tu tak letak gambar. nak tgk entry yang dulu. KLIK INI. ^^

FUHH. siap pon 1 entry. hahah!

2 juta orang sayang aku:

aqilah said...

btolke th siput y kte mamam ??
siput vavi ea th ?? ewwwww

cik beLLanan said...

ntah. mama cakap gune cengkerang dia je.siput tu jenis y laen. xtw la aku weh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails