my beLOVEd follower

Friday, March 4, 2011

Berjihad dengan Pre-reg

fuhh~ penat betol tadi berperang mental dan fizikal demi mendapat subjek sem depan.
terima kaseh UIA!
ANDA memang terBAEKK!
(aku bukan bersikap sarcastic ye)


aku nak tau la, U mana lagi ek yang macam UIA neh? nak amek subjek ntuk sem depan, mesti add sendiri and dah sediakan waktu tertentu ntuk setiap level. ade tak U laen camtuh? kalau ade, KITA SERUPA..! haih~ mesti penatkan bertungkus lumus meng'add' subjek. dengan line hang nye, asek kena refresh lagi, line busy lah.aigoo~ memang ley saket mental aku setiap sem camneh. -__-

know what? aku BERJAYA amek SHORTSEM! yiehaa!! ingat senang ngko nak amek sotsem kat sini.berperang nak mati baru dapat. nipon aku dapat add 1 je. Arab tak dapat but aku reserve je dulu. arap2 dapatla aku pujuk ustazah tu nanti ntuk masuk claz dia. huhU~

ntuk sem panjang yang bulan 9 pulak, aku berjaya dah add sampai 18.5 credit hour.

Personality Psychology Psychological Statistics Cognitive Psychology Abnormal Psychology Introduction to Anthropology Malaysian Society Family Management & Parenting

inilah antara subjek yang berjaya aku amek. plan yang laen, terpakse amek yang laen sebab dah banyak section closed. apepun, bersyukur sebab dapat add. dari tak dapat. ye idak? ;p

btw, pre-reg means pre-registration. ^^

yes!dah boleh balik rumah pasni. esok takde claz. yabedabedu!


0 juta orang sayang aku:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails