my beLOVEd follower

Saturday, April 2, 2011

Kamu, Semoga Berbahagia ^^



Semoga awak, err. no no. Semoga kau berbahagia dengan yang tersayang ok.
Maaf hubungan berakhir dengan tanda tanya.
Tak sempat cerita semuanya. Hope kau boleh maafkan aku.
Aku ade alasan aku jugak.
Suka aku tengok kau dah ada pengganti.
Take a good care of her ya.
And semoga berkekalan sehingga ke jinjang pelamin.
^^

still remember ur words..*sigh
-__-"

rasa tak bestkan kalau kita tak dapat explain sebab ape yang berlaku kat seseorang tu.
nanti rasa diri ni bersalah je. susah2.haih~

*********************************

maafla terfeeling malam2 neh.
bosanla study jekan.
hee~
korang tak payah paham pon pasal ape.
aku tak penah citer pon.
aku tak rasa pon 'dia' baca belog aku neh. so takde hal la.;p
nway, life must go on ryte?

akhir kata, I LOVE MY SAYANG! ^^


0 juta orang sayang aku:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails