my beLOVEd follower

Friday, May 6, 2011

my Kawaii shawl RIBBON arrived! ^^

ting tong! ting tong! aku sangat happy arini coz ribbon yang aku order sudah sampai! and ianya SANGAT COMEL! ngee~ *sambil lompat lompat.

citer banyak pon tak gune la weh. jom usha mende cute tuh ;p

when my parcel arrived. omoo omo~
actually bukan parcel sangatla coz cik YAYA anta sampai ke rumah aku. yelakan, dah duduk ampang. senang la nak berhubung. cuma rumah aku ni jela susa nak cari nye. apepun, JANJI SAMPAI ^^

yang kuning and biru itu dapat FREE! yeah!


bawah ni gambar2 bila cik YAYA pakai.
COMEL KAN? ^^

yang kecik.

yang besor.

for more details, boleh lawat blog cik YAYA ini ye.
harganya sangatla berpatutan.
CEPAT2! for 1st 10 customer and bought RM20 and above, u guys will get 2 more RIBBONS for FREE!(the big one) Yes. I like free stuff. HAHA.

Ini hanyalah promosi tidak berbayar.
HAHA.

p/s = esok pagi aku nak gi Perak. anta pengantin pulak. minggu ni resepsi belah lelaki. and kak ella suruh aku jadi pengapit dia. oh segannya! -_-"

and one more thing, thanx semua follower yang sudi folo belog picisan ini. aku balik dari Perak, aku terjah belog belog anda ye. SAYANG korang! ^^

0 juta orang sayang aku:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails