my beLOVEd follower

Sunday, June 5, 2011

Hsue Craft 2nd Give Away! ^_^

hye guyz! tadi aku kena tag ntuk join GA from miss Innanie yang cute neh! aku ni idak lah berapa lucky sangat sebab tak penah nye aku dapat adiah dari GA ke, Lucky Draw ke or contest pape. tapi tak salahkan terus mencuba? hihihi~

So, this GA from HSUE CRAFT .



Rasanya semua mende cute2 dalam blog neh. and kad2 yang cik sue buat semua unik2. tapi dah cik sue pesan pilih 1 je barang yang paling disukai, aku pilih.....

BOOKMARK Hsue Craft!
cute kan cute kan?
ehh.tersama ngan cik innanie lak. ;p

tapi ni pon comey jugak. haha

Tarikh Tutup :
15 June 2011

Aku nak tag :
and semua lah yang nak join GA neh. ^^

p/s = suka tengok design quilling menguiling neh. smart2 semuanya! kena kreatif je nak buat corak ape kan. dengan idea quilling ni lah group arab aku menang ohh! ^^ btw, ade ke bahasa quilling menguiling? haha!


10 juta orang sayang aku:

IFA Athirah said...

waah!1st time ak nmpk bookmark cmni.kreatif2x.. http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

cik beLLanan said...

kan kan kan. smart je ^^

Fathiah Hamim said...

ehh macam kau buat ari tuh. gulung-gulung. good luck yea!

cik beLLanan said...

kan kan.tapi akak ni buat smart2 ohh. tenkiu2. ^^

Izzati Amira said...

eh eh!! canteknyaaaa....nak jugak!!

suhaila said...

terjah sini....thanks coz join my GA...best of luck to u dear...

cik beLLanan said...

miss jingga : kan kan! jomla join sekali ^^

cik beLLanan said...

suhaila : tenkiu! ^^ and thanx buat GA ni jugak (:

Alya Haduri said...

wahhh, bestnye kalau kretif mcm tu kan :D

cik beLLanan said...

tau xpe. boleh buat duet ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails