my beLOVEd follower

Tuesday, July 26, 2011

GiveAway cik Dil : Kami nak banner flash dan doodle FREE! ^^

Hye guyz! Another GA ntuk ku sertai. hihi~
GA ni dianjurkan oleh cik Dil yang memang comel and kreatif membuat doodle moodle. Aku nak buat malas, so harap sangat dia dapat buatkan aku doodle free. hee~ Boleh aku tukar profile picture kat Fb aku.
Tak gitu cik Fathiah? ;p

Untuk join KLIK SINI.

Tarikh Tutup ;
31 July 2011.

Aku nak tag,

8 juta orang sayang aku:

ekabukanmakcikkau. said...

aku tak berapa nagt dengan doodle blah blah blah banner ni . jadi , gud lak ahh untuk kau . hehe

Hana Foswana said...

hoho..gudluck ye awk! :)

dhiera zainudin said...

good luck ye! sama-sama join GA ni. salam kenal~

Fathiah Hamim said...

oh baru perasan saya di tag. good luck! dah dapat doodle tuh bagi aku tau. =D

cik beLLanan said...

@EkaBukanMakcikKau
haha. kau tak minat, tp aku minat. cuma malas nak buat je + tak rety. tenkiu2. ^^

cik beLLanan said...

@Hana Foswana
hehe. tenkiu dear ^^

cik beLLanan said...

@dhiera
ohh. yakah? gudluck for you too ^^

cik beLLanan said...

@Fathiah Hamim
blog kau paling senang aku nak tag ;p takley! kalau dpt, ni 1st doodle dalam idup aku tau. haha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails