my beLOVEd follower

Sunday, July 24, 2011

Review Flat 3A & Sekali Lagi

Hye guyz! Selamat hari ahad semua! Ada sape kat sini suka tengok cite melayu? I mean, yang sanggup gi wayang and layan citer melayu la. anyone? anybody? Takpelah kalau tak nak ngaku. I dont really care. Aku ni kalau orang belanja, memang semua citer aku layan beb. Citer 2 Alam pun gua bantai. *tangandidadamatakeatas.

Semalam aku baru tengok citer Flat 3A neh. Boleh dikatakan seram la jugak. Actually aku tak suke tengok citer2 seram or ngeri neh. Lemah jantung sket. not badla citernya. Macam citer hantu laen. Aku tak expect best giler pun so kalau citer hantu tu dapat menakutkan aku, kire berjaya la citer tu. hehe~

Scene ni buat aku ngeri ohh. Masa Intan nak gugurkan baby dia sendiri. Saket gila bhai! Sampai akupun nak terasa saketnya. Tak sanggup I tengok tau. Hantu dak kecik tu suka nyanyi lagu ni;
Satu..satu..Fatin sayang mama..
Dua..dua..Mama sayang Fatin..
Tiga..tiga..Sayang semuanya..
Makin slow hantu tu nyanyi, maken dekatla dia ngan korang. haha~
Cuma citer ni pening sket. Dah last2 baru ley pahamla. So, jangan tido. ;p

NEXT is Sekali Lagi. Ni aku download je. Even tak jelas sangat, janji bley tengok. Kalau tengok iklan citer ni, memang aku tak faham sangat apa konfliknya. Dah tengok baru tau. Boleh tahan gakla sedih, tapi comey sgt tengok Mia ngan Sam. Macam member lak. ;p

First2 dengar suara Mia, macam suara si Upin Ipin tau. And suara Lisa plak macam serak sgt. maybe banyak sangat praktis part menjerit kot. huhu~ Lakonan Sam, memang takyah nk cakapla kan. Memang MANTOPP! Part macho, memang macho gila! Part sakit, memang cam orang sakit betol. Part saket otomatik, memang cam dak saket autistik dah aku tengok. hee~

Kan best kalau Lisa betul2 ngan Sam.
Sweet jea. ^^
Untuk download citer Sekali Lagi neh, KLIK SINI.
p/s = Tajuk je review, padahal aku tak reviewpun citer2 ni. hee~ Aku bukan pandai nak explain balikpon. Korang tengokla sendiri yea. Pendapat masing2. Aku ni kan kepoh. Semua mende nak bagitau. Although cerita lama sekalipun. hahaa~

Jom usha sini lak. TUJUAN MEMAKAI KANTA LEKAP.

6 juta orang sayang aku:

Jenny Pa-un said...

cter seram best tapi sering ngigau kalau pas tgok huhu .. so lame dah x tgok cter seram huhuu sebab takut...

sekali lagi memang best hehe ade beli dvd hari tu heheh..

Xavi De said...

pakcik teringin nak tengok cerita sekali lagi, walaupun xpernah tengok sekali habuk pon...hehe..
nak tggu yg gambar lawa..lalala~

sudi2 la jenguk rumah pakcik, ada post baru...=)

Unknown said...

hehehe..baru jer tengok gak..flat tu sedikit seram..bagi apik la..hehehe

cik beLLanan said...

@cik Beskod
wah. sampai ley bawak ngigau tuu. klw cmtu baek jgn tgk ;)

smgt ye sampai bli dvd ^^

cik beLLanan said...

@Xavi De
haha. ade plak citer sekali habuk ye? ;p tgu gamba lawa, tgk kat astro 1st la. ;p

cik beLLanan said...

@apik pehe
memang agak seram pun.@_@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails