my beLOVEd follower

Saturday, August 20, 2011

Minggu yang damn awful!

Assalamualaikum w.b.t.

Hye guyz! Seminggu lagi nak raya ni. Dah banyak persiapan yang korang buat? Banyak dah shopping ntuk raya? Baju da beli berapa dah? Anyhow, biarlah kita bersederhana je. Tak payah sampai membazir duet bagai ntuk raya ni. Kejar pahala time bulan puasa lagi baik kan. ;)

Er, aku bukan nak jadi ustazah kat sini. Aku nak citer pasal minggu yang menyedihkan buat aku ni. Lepas kucen aku hilang, Handphone aku pulak jatuh lubang tandas! Sedih bhaii!! Bukan lobang jamban tau, ini lubang yang kat lantai tu.

Dipendekkan cerita, kejadian ni berlaku time aku nak dah nak balik kerja. Kerja aku sempoii je. Pakai tshirt and tracksuit pon boley. So before nak balik tu, nset aku dah masukkan dalam poket and terasa nak wiwi lak. Guna tandas duduk kot. Bukan yang cangkung tu. Jap lagi nset aku jatuh ngam2 masuk dalam lubang yang kat lantai tu. Tak penah2 terbukak, malam tu pulak lubang tu terbukak. SEDIH GILA!!

Memang dah try2 godek tak dapek nak diselamatkan lah. So dengan hati yang separa redha, aku pon menyerah jela. Dah tak dapat nak amek balik nset tu kan. Bagoz betul dak yang sama kje ngan aku. Semangat dia tolong jolok lubang tu carikan nset aku. Thanx ye Syikin! ^^

Perasaan sedih memang tak yah citer la kan. Aku ni memangla kememeh semacam. Tapi pikir still kat tempat kerja, akupun cam cover2 nak nangesla kan. Tapi mata dah bergenang dah..

Muka agak2 comel camnila kot. *jangan muntah. nanti batal pose. ;p

Balik malam tu, Syikin anta aku balik. Malam tu plan nak gi makan kat Steak House kat Kg Baru. Terus cancel sebab aku ni ha. adooi~

Sampai je kat uma nenek, dari muka cover2 comel tadi, terus jadi camni.....

MERAUNG bagai nak rak weh! kesian nenek kena tenangkan aku ohh. ;p
Adik aku bukak pintu lambat sangat, sampai dia boleh cakap, " Kau kena rogol ke kak?"
Siot punya adik. Tapi takley la salahkan dia. Aku pon nanges macam orang gila dah. Dia pun risau. hihi~

Mama cakap, " Tu lah dikk. Kau asek cakap nak tukar nset je, dah merajok nset tu."

Boleh percaya ke camtu? Mende nak jadi, jadi jugakla kan?

Selamat minggu ni dapat ditenangkan oleh my dear coz ktorang shopping lagi and berbuka samasama. yey! ;D Tadi jugak aku dah buat sim baru kat KLCC, and pesanan buat anak anak semua,
JANGAN BAWAK NSET DALAM TOILET
and
SILA BACK UP SEMUA NOMBOR DALAM HANDPHONE ANDA SEKARANG!
Jangan jadi cam aku, dah ilang semua nombor member2. sedih betul. ;(

psst = Entry mingguan aku selalu panjang kan. Cover hari2 yang aku tak update. Bolehkan camtu? hihihi~

pssstt = 1st time beli maxi dress woo tadi. Harap aku berjaya pakai. ;p

4 juta orang sayang aku:

Unknown said...

wah sy dapat byg kn perasaaan anda ketika hp 2 msuk lubang..pernah terjadi kpd sy tp msuk dlm lubang jamban..haha..nanges weh :p

Chachos Cheezy Wedges said...

hahhaa.. kesiannn.. takpe tuh sume dugaan tuh.. ntah2 nnt dpt hpon baru ke.. hahaha!!

cik beLLanan said...

@aminto
kan kan kan. sedih gila! T_T

cik beLLanan said...

@Chachos Cheezy Wedges
tu lah aku nga harapkan ni. dpt nset bru. ;p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails