my beLOVEd follower

Monday, September 12, 2011

Semangat! Datanglah!!

Assalamualaikum w.b.t

Hye guyz! 12 hb sudah. dan ini adalah waktunya untuk kembali ke sekolah.. AYUH! *err.masuk belajar actually. Setelah 3bulan melepak kat rumah, rasa malas pulak lah nak naek cuti. adoyai~ Selamat aku amek shortsem, takdela banyak sangat buang masa kat rumah. For those yang cuti 5 bulan and tak kerja tu, mesti bosan duduk rumah en ;p

Hari ni baru aku balik uni. As usual, tak datangla untuk kelas first ni kan. Esok jela baru aku mula mencari-cari macam explorace kelas-kelas aku semua. huhuu~


Semangat belajar..Silalah datang cepat!!!
;p

Duhh~ Faktor bilik efek jugak aku takde semangat nak naek cuti neh. Awatla tinggi sangat. Tak dapat wifi lak tuu. Ottoke?? tskk.

psstt = Doakan my besties cik FATHIAH cepat sehat ok. Supposedly dia register sama ngan aku naek cuti ni. Tapi dia tak sehat pulak. Hari ni dia ada blood test. Hope takde ape ape lah. Doakan dia ye kawan kawan ;)

6 juta orang sayang aku:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails