my beLOVEd follower

Friday, January 13, 2012

Bluekan Local Disk C Anda. :)


Assalamualaikum semua and salam Jumaat.

Korang suka download movies? Suka simpan movie2 tu and rasa sayang nak buang? Lebih2 lagi drama Korea yang sampai 16-20 episode tu?

Kalau sama, GIMME FIVE! haha. Kita serupala wehh ! Sebagai bukti yang nyata, korang tengok bukti gamba kat bawah neh.

Semua sudah MERAH ! iskk

No wonderla laptop aku selali lagging lepas tu hang hang. Yesterday my friend ada suruh BIRUkan local disk C tu. Sebabnya File Windows kat C. So it needs more space ntuk running program apa semua. Aku ni nak cakap banyak pasal computer idak ler teror sangat. Tapi aku ikot jela cakap dia kan. Logic je pon sebab mende kalau dah berat, memang sampai hang laptop. kan kan? :)

So semalam jugakla aku transfer, delete ape yang patot. Tapi memang sayang woo nak buang drama2 korea. Tu external akupon dah merah. Macam mana nak amek Running Man kat member neh? -.- Solution dia kena beli hardisk baru la gamaknye. HIHIHI

See see. C aku dah BIRU. Yeay ! Nanti aku nak godeh lagi kat D tu. Buang hape yang patot. Aku dah 3 kali format laptop. Then bro tu letak semua files kat D. Tu yang melambak benau tu kat D. aigoo~

Korangpon sama macam ni tak? Kalau ye, jom godeh2 balik laptop. Buang hape yang patot semua yea ^_^

credit info from MistaBraderlove. :)


6 juta orang sayang aku:

Unknown said...

x merah lg tp akan jadi merah sebab nk transfer movie nk tgk time cuti ni. huhu

Kik0 ♥ QiLaH said...

kite dah beli hardisk 1 tera. puas hati. wakaka

Mira Maisara said...

beli hard disk la cik bella..baru best download movie.hihi

cik beLLanan said...

@aisya
haha. sbb transfer byk citerla ni sampai merah segalanye. ;p

cik beLLanan said...

@♥ NuR 'aQiLaH ♥
ha, terpikir gak nk beli 1 tera. besaa punye ! hee

cik beLLanan said...

@mira maisara
ni HD pon dah dah penuh yunk. nk kena beli lagi 1 agaknye ;P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails