my beLOVEd follower

Thursday, January 12, 2012

Jom Follow Twitter :)

Assalamualaikum semua.

Aku tengah rajen bertweettweet ni. So sape2 yang rajen berburung biru jugak, buley lah follow twitter aku ni ye.




Aku buat akaun twitter ni dari 2010 lagi. Tapi tweets tak sampaipon 300 lagi. Maknenye aku tak aktif ler. hee~
Sekarang baru rasa nak aktif bertwitter. Sebab banyak mende nak membebel. Kalau kat FB nanti orang cakap kita ni annoying pulak. Ye idak? ;p


Kemaruk update betul aku harini. Sampai 3 entry aku bedal. HAHA.


psttt : Korang dah tau kan cerita Wardina kena rompak. Sedih ouh baca kisah dia. Ada yang tak baca lagi? Meh usha sini.
:'(

6 juta orang sayang aku:

Unknown said...

lagi suka ber-twitter dari ber-fb.. meh la nak follow.. =)

cik beLLanan said...

kan kan. pollow kmoo punye jugak ^^

Ainul Aqma said...

saya pon suke tweet2 ni..
sila la follow @ainqema :)
kite dah follow awak!

cik beLLanan said...

maceh3. ni bru on9 kat lappy. follow balik naa ^_^

NUR AYNIE said...

tak berapa nk aktif twitter sbb xberapa reti ihihihi..=.=

ERAZ FADLI said...

http://blueranger-theonlyone.blogspot.com/2012/01/segmen-mr-eraz-fadli-tingkatkan.html

beLLa, blogwalking ke cni? Dah join lum segmen ni? Klu belum, jom la join.. ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails