my beLOVEd follower

Monday, February 6, 2012

Cuti dah Habis ! T_T


Assalamualaikum semua.

Setelah lebih 3 minggu aku berhoneymoon kat rumah. Merayap sana sini. Hoyeh hoyeh sini sana. Maka dengan rasminya esok aku kena balik UIA dah. T_T

Ikut hati memang mood nak study tu belom datang. Tapi nanti bila dah jumpe member lagi si Acan Ketot ni, konfem terus happy balik. Keh3~



Walaupun cuti, blog ni sentiasa terabai. Sian betul. Anyway, thanx yang sudi singgah and follow. Ramai jugak yang join GA cik Fathiah ni kan. Orang pemes la katakan.hihi. So good luck yea ntuk semua yang join Express Giveaways cik Fathiah ni. Sapelah yang bertuah dapat topup dari aku tu. hihi~


New sem new spirit bebeh ! Welcome back IIUM student ! :D


10 juta orang sayang aku:

Mr.Trollulz said...

3 minggu? lagi sikit daripada aku. Hehehe.

Tapi aku tetap tak puas hati sebab uitm cuti lama. -.-

anakpakcikali said...

selamat smbung stdy.saye cuti lagi ;D

cik beLLanan said...

@Mr.Trollulz
awat tak pueh aty? syok hape cuti lama2. ;p

cik beLLanan said...

@sitihanisahali
iskk. jelezla plak org y cuti lg -.-

emylase. said...

semoga mood dtg kembali! hee :D

e4ezzati said...

selamat sambung belajar :)

cik beLLanan said...

@Lady Emilya
hehe. maceh3 :)

cik beLLanan said...

@e4ezzati
tenkiuu :)

Wadi AR said...

belajar sesungguh

cik beLLanan said...

insyaAllah :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails