my beLOVEd follower

Friday, March 9, 2012

1st time FlyingFox kat D'Ambang Resort :D

Assalamualaikum semua.

Atas sebab kebusizian yang melampau, memang terabai sketla blog ni. but dont worry. Nak weekend insyaAllah aku akan update and blogwalking kalau berkesempatan :)

Ni cerita minggu lepas sebenarnya. Sabtu, 3 Mac aritu aku g camping kat D' Ambang Resot, Pekan Pahang. Aku pergi under Club Personal Growth Group, Counseling Department.. Nak tau katne? Ni WEBSITE nya. Aku ingatkan tempat ni dekat. tp amek masa 4jam jugakla nak sampai dari Gombak. Tempatnya lawa! seswaila ntuk campsite n family day. Ntuk bercuti sgt taklah although nama dia 'resort'. ;P

Bertolak dari UIA kol 7 pagi. tp 6.30 pg dah kena berkumpul kat tangga besar depan tu. Sampai2 sana je, dah melompat2 over-eksaited. *biasalah ktorang kan. org laen rilex je. ;P

Okay abaikan 2 model poyo ni. Tempat ni sebelah sg.pahang. so sajela posing sat. hihihi

Sampai sana je, aktiviti malam ktorang adalah Night Walk! urghh ! Aku paling tak suke kena jalan sesorang dalam hutan ni. lomahla eden =_=". Tapi terpaksa gak buat. Selamat diorang tade kacau2. -.- Ramai gak budak2 ni kena geget pacat. Syukur alhamdulillah aku tak kena. GELI kut !

Apa yang aku nak citer ni, FIRST TIME woo buat FlyingFox! Dulu zaman sekolah memang ade gak flyingfox ni. tapi aku selalu ngelak sebab ramai kan. So sape yang nak je naek. taknak tayah naekla kan. Tapi this time, semua kena naek. sebab ktorang ade 27 student je kan. -..-

First2 kena panjat tangga helicopter ni dulu. Ingat tak gayat, satgi bile tangga ni goyang2, makaih longgar lutut weeyy. -_-" . Gambar kedua tu dah terjun dah. Bila dah kat atas tu, memang takut gile nak tengok bawah. Boleh pulakla aku nak lemah semangat en. Tapi bile dah berjaya terjun tu memang best gilee ! HAHAA

Ni muke heaven dah berjaya turun. *act baru lepas nangis tu sebab takut yang teramat. KAH3~

Yang paling aku suka kat sini memang makan dia lah. Makcik situ masak sedapp gile ! Pastu makan sehari 6x. Memang ktorang tak sempat lapar pun. Dahla aktiviti sempoi je. Cuma yang tak bestnya ktorang pegi Sabtu, balik Ahad. So tak puasla beraktiviti kat sana. tempat tu best jee. Ktorang dapat bilik 5 orang sebilik, siap ada aircond n kipas. Not bad la kan :)

#Pheww. Dapatpun aku update pasal camping ni. hihi

pstt : Ada twitter? Jom tweet sama2 :) KLIK SINI.

Thanx for reading :)

6 juta orang sayang aku:

Puan Surina Rashid said...

wahhhhh... macam seronok

emylase. said...

bestnya!! ^^

Cik Puan said...

Flying fox pun ada..besttt..besttt..1x try mesti nak lagi kan^^

*follow ek:)

cik beLLanan said...

@Cik Suriz
seronok3~ :D

cik beLLanan said...

@Lady Emilya
best ! :)

cik beLLanan said...

@cik azLyzah⊙.☉
hehe. ntahla ek. flying fox mmg best. ntuk try lg tu, x sure. haha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails